1. Jak wyszukiwać firmy w Portalu www.regionalny-katalog.pl ?

Aby wyszukać daną firmę wystarczy wpisać w wyszukiwarce głównej („wpisz słowa kluczowe”) nazwę firmy, jej branżę lub słowa kluczowe powiązane z działalnością. Pamiętaj o użyciu polskich znaków! Wynikiem wyszukiwania będą wszystkie firmy spełniające podane przez Ciebie kryteria, posortowane w zależności od posiadanego pakietu.

Innym sposobem wyszukania firm jest przejście na stronę główną i wybranie interesującej Cię branży.

Pamiętaj: Regionalny Katalog Firm to przede wszystkim miejsce, w którym możesz znaleźć firmy z Twojego rejonu. Kliknij na interaktywną mapę wybierając odpowiednie województwo i szukaj firm w Twojej okolicy! 

2. Jak dodać moją firmę do Portalu www.regionalny-katalog.pl ?  

Jeśli Twoja firma nie jest jeszcze publikowana w naszym Portalu- nic prostszego. Zapoznaj się z naszą ofertą i zamów usługę wypełniając formularz kontaktowy. W przeciągu 24h skontaktujemy się z Tobą w celu indywidualnego dobrania najlepszej prezentacji internetowej dla Twojej firmy!

3. Jak zaktualizować dane mojej firmy?

Wszystko zrobisz logując się do portalu za pomocą danych uzyskanych od nas przy opłaceniu faktury za świadczoną usługę. Opcje znajdujące się w Panelu Klienta są uzależnione od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz. Przykładowo: w Pakiecie Premium możesz nie tylko uaktualniać dane na temat swojej firmy, ale także dodawać zdjęcia, filmy czy aktualne promocje w Twojej firmie. Użytkownicy Pakietu Premium mają też możliwość dodawania ofert pracy- znajdziesz więc pracownika za pomocą jednego Portalu! 

4. W jaki sposób dodawać filmy w Pakiecie Premium?

Nic prostszego! Każdy filmik, który wrzucisz na serwis youtube można udostępnić na naszej stronie! W źródle docelowym filmiku kilknij opcję „udostępnij” a następnie „umieść”, po czym skopiuj zaznaczone informacje do swojego Panelu Klienta na portalu www.regionalny-katalog.pl. Edytuj ogłoszenie i zwiększ popularność swojej firmy dzięki dodatkowym materiałom reklamowym!

5. Czy mogę zmienić hasło uzyskane podczas aktywacji usługi?

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta (prawy górny róg) zobaczysz opcję „zmień hasło”. Wprowadzisz łatwe dla siebie (i potencjalnie trudne dla innych) hasło, które pozwoli Ci bezpiecznie logować się na naszą stronę.

6. Co jeśli zgubię hasło do strony?

Możemy pomóc Ci w wygenerowaniu nowego hasła. Wystarczy tylko napisać do nas e-maila (bezpośrednio na biuro@regionalny-katalog.pl lub poprzez Formularz Kontaktowy znajdujący się w prawym górnym rogu). W ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu potwierdzenia wiarygodności wysłanej wiadomości, a następnie prześlemy e-maila zwrotnego z nowym hasłem, które powinno zostać zmienione na hasło preferowane przez Ciebie. Pamiętaj, aby w e-mailu podać pełne dane Twojej firmy. Nie wysyłaj e-maila z prywatnego e-maila- użyj konta firmowego!

7. Jak wstawić baner na Portal www.regionalny-katalog.pl ?

Jeśli jesteś użytkownikiem Pakietu Premium jedyne co musisz zrobić to przedstawić nam swoją wizję (telefonicznie lub poprzez przesłanie wiadomości) oraz dostarczyć zdjęcia (autorskie) do wykorzystania w banneru. Stworzymy dla Ciebie baner i umieścimy go na stronie głównej- Ty jedynie akceptujesz projekt bądź sugerujesz ewentualne poprawki.

8.Czy mogę dodać do katalogu dane osoby prywatnej?

Portal www.regionalny-katalog.pl jest przeznaczony tylko i wyłączne do przechowywania informacji o działalnościach gospodarczych, wszelkiego rodzaju punktach usługowych i handlowych, firmach, organizacjach itp. Wszelkie informacje na temat prywatnej osoby lub niezgodne z regulaminem będą przez nas usuwane. Jeśli zauważyłeś informacje na temat osób prywatnych- zgłoś nam ten fakt wypełniając formularz kontaktowy.